21.12.13

Inspirasjon til julebord

I forrige nummer av Elle Decoration dekket jeg til fest. Jeg fikk aldri tid til å vise dere bildene, men det er jo ikke for sent. Utgaven er pakket sammen med Elle som er ute i butikkene nå, så det er forsatt mulig få tak i det:) Det er ikke så ofte jeg viser frem hjemmet vårt, men jeg skal bli flinkere til det i 2014, selv om jeg synes det er litt skummelt.
Disse bildene er tatt av fotograf Birgit Fauske.


Stoler fra  Magis // Hay // Muuto // Vitra // Lampe.


Fat // Marmor og messinglykter fra min store samling // Telysestake fra Tom Dixon




Tallerken designet av Norway Says // Serviettring er arvet // Serviett  // Bestikk fra Kay Bojesen //  Glass fra Hay

_________________________________________________________________________________

Jeg blir veldig glad om du stemmer på oss HER.





Pin It

5 kommentarer:

  1. Hjemmet ditt er så nydelig så det kan du bare vise frem <3
    Juleklem E

    SvarSlett
  2. Nydelig dekket!!
    Du er dyktig:)

    Ønsker deg og dine en fantastisk FLOTT jul ♥
    Nå tar jeg et par dagers bloggpause:)

    SvarSlett
  3. Herlig julestemning hos deg, Linda!
    Ønsker deg og dine en vakker julehøytid!
    God klem fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Utrolig fint dekket! Så mange flotte detaljer, jeg liker ;)

    SvarSlett
  5. Et nydelig dekket bord med fantastiske detaljer.
    Ønsker deg en flott helg videre og et riktig godt nytt år.
    Klem Anne Line

    SvarSlett